تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت نوسان نرخ دلار چه بود؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است عدم کنترل دولت بر بازار ارز موجب نوسانات نرخ دلار در بازار شده است.

افزایش نرخ دلار حاصل برهم خوردن تعادل بازار ارزمهرداد لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص علل نوسانات ارز در هفته های گذشته اظهار داشت: دلیل اصلی  نوسان نرخ ارز و افزایش قابل توجه نرخ دلار  برهم خوردن تعادل بازار  است.

وی ضمن بیان لزوم نظارت دولت بر عملکرد صرافی ها و بازارهای غیرمتمرکز ارز تصریح کرد: مدیریت و کنترل بازار تنها راهکار برای کاهش نرخ ارز در کوتاه مدت است و بانک مرکزی باید نظارت خود را به نحو احسن انجام دهد.

لاهوتی در پاسخ به این سوال که تکانه های خارجی و برجام و بدعهدی آمریکا به چه میزان بر افزایش نرخ ارز تاثیر گذاشته بیان کرد: افزایش فعلی نرخ ارز ارتباط مستقیمی با برجام و شرایط سیاسی ندارد بلکه این اتفاق را سوء مدیریت بازارا رقم زده است.

وی تزریق ارز به بازار را امری ضروری دانست و گفت: دولت باید با اتخاذ راهکارهای مختلف هرچه زودتر تلاطم های بازار ارز را کنترل کند.

لاهوتی در پایان تاکید کرد: محدودیت های بانکی و عدم کنترل مناسب بر میزان صادرات، واردات و قاچاق ارز از عواملی است که درآینده بر نرخ ارز تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت نوسان نرخ دلار چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..