تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو حق داشت و برگزاری اردوی تیم ملی لازم نبود

فرشاد پیوس درباره چالش های چند روز اخیر میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش اظهار داشت: «من معتقدم برانکو حق داشت که به برگزاری اردوی تیم ملی در امارات اعتراض کند. متاسفانه بازی دوستانه با مراکش لغو شد و با این شرایط دلیلی نداشت تیم ملی در امارات اردو برگزار کند. به هر حال برانکو هم نگران تیمش است و در این زمینه حق دارد.»

وی افزود: «آن طور که شنیده ام این اردو از قبل برنامه ریزی نشده بود. در ضمن با توجه به زمان کمی که تا شروع نیم فصل دوم باقی مانده است، تمامی تیم ها دنبال هماهنگی تاکتیکی و حضور موفق در فصل نقل و انتقالات هستند. من معتقدم برگزاری این اردو لازم نبود و بهتر بود چنین اردویی برگزار نمی شد.»

پیوس درباره اقدام کی روش گفت: «کی روش مربی خوبی است که نتایج بسیار خوبی در ایران گرفته است. او مدیریت خوبی دارد و از لحاظ فنی مربی توانایی است ولی درباره بازگرداندن ملی پوشان پرسپولیس اصلا کار درستی انجام نداد.»

کاپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو حق داشت و برگزاری اردوی تیم ملی لازم نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..