تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوازم خانگی خارجی نفس تولید خراسان رضوی را گرفته است

احمد مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با وجود اینکه کالاهای تولید داخل در دسته لوازم خانگی تفاوت آنچنانی با کالاهای خارجی ندارند، اما باز هم مردم علاقه دارند تا از کالاهای خارجی استفاده کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز در بازار کالاهای ساخت خارج موجود بوده و حالا اینکه آنها قاچاق هستند و یا از گمرک وارد شده‌اند تفاوتی به حال تولیدکننده ندارد زیرا در هر صورت به تولید صدمه می‌زند.

رئیس انجمن صنفی کارخانجات لوازم خانگی خراسان رضوی بیان کرد: می‌توان با مبارزه با ورود این دسته از کالاها به داخل کشور به رونق تولید لوازم خانگی در کشور کمک کرده تا پول مردم به جای خرید لوازم قاچاقی و یا خارجی که در بسیاری از موارد گارانتی، ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش آنها اصلا درست نیست برای رونق تولید داخل صرف شود.

مظاهری بیان کرد: در این حوزه رسانه‌ها باید وارد عمل شوند زیرا بخش زیادی از سرمایه‌گذاری که در بخش تولید در خراسان رضوی انجام شده در حوزه لوازم خانگی بوده و ادامه این روند به نفع این دسته از تولیدات نیست.

وی تأکید کرد: لوازم خانگی موجود در بازار از هر نوع اعم از قاچاقی و یا رسمی نباید تا این حد باشد که به تولید داخل ضربه بزند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوازم خانگی خارجی نفس تولید خراسان رضوی را گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..