تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیاتی از آلبوم حامد همایون با نام دوباره عشق

آلبوم حامد همایون پدیده موسیقی با نام دوباره عشق تا چند روز دیگر وارد بازار موسیقی خواهد شد.

انتشار آلبوم حامد همایون

نخستین آلبوم رسمی پدیده جدید حوزه موسیقی پاپ کشور «دوباره عشق» نام گرفت.

حامد همایون که در ماه های گذشته توانسته با انتشار تک قطعات پرطرفدار در فضای مجازی، نظرها را به خود جلب کند نخستین آلبوم رسمی خود را تحت عنوان «دوباره عشق» در تاریخ 22 دی ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد.

محسن رجب پور (مدیر عامل شرکت «ترانه شرقی») درباره این اثر انتشار نخستین آلبوم رسمی «حامد همایون» در گفتگویی گفت: «در دوره کنونی فضای موسیقی در کشور به گونه‌ای شده که بسیاری از هنرمندان حوزه موسیقی از یاس و غم و عشق های واسوخت می‌خوانند. ماموریت حامد همایون در این آلبوم تزریق فضایی مثبت و سرشار از انرژی خوب در جامعه است که شرکت ترانه شرقی سعی دارد در آینده ای نزدیک بیشتر و بیشتر در این فضا فعالیت و فرهنگ سازی کند.»

رجب پور در توضیح جزئیات بیشتر این اثر نیز توضیح داد: «برای بیست قطعه در قالب یک آلبوم مجوز انتشار اخذ شده که تصمیم گرفتیم این آلبوم در هجده قطعه که شامل دوزاده قطعه از آثار مننتشر شده و 6 قطعه جدید است، روانه بازار شود. موزیسین هایی چون سامان امامی، مسعود جهانی و سپهر شاکری در این آلبوم همکاری کرده اند و سهیل حسینی، محمدرضا نظری، ندا حاتمی، آرزو مرجانی و مریم زاهدی نیز ترانه سراهای نخستین آلبوم رسمی حامد همایون هستند. میکس و مسترینگ این آلبوم را نیز محمد فلاحی بر عهده داشته است.»

گفتنی ست نخستین آلبوم رسمی حامد همایون تحت امتیاز موسسه «ترانه شرقی» در ایران روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد و موسسه فرهنگی «GEMMY MUSIC RECORDS» نیز امتیاز انتشار جهانی این اثر را برعهده دارد.

جزئیات بیشتر این آلبوم به همراه پوستر و تیزرهای این اثر به زودی منتشر خواهند شد. همچنین مراسم جشن امضای این آلبوم نیز که قرار است در حضور دوستداران این خواننده برگزار شود، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: musicema.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیاتی از آلبوم حامد همایون با نام دوباره عشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..