تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلاشی شدن دومین باند تروریستی در تونس در یک هفته اخیر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، دستگاه‌های امنیتی تونس موفق شدند یک باند تروریستی را در منطقه هرقله از توابع شهر سوسه در شرق تونس متلاشی کنند.

این دومین باند تروریستی در تونس است که طی یک هفته اخیر متلاشی شده است.

بر اساس این گزارش، این باند تروریستی 13 نفره، جوانان را برای پیوستن به عناصر تکفیری در کانون‌های بحران جذب می‌کردند.

گفته می‌شود شهردار شهر هرقله نیز در بین دستگیر شدگان حضور دارد.

این افراد در جریان بازجویی‌ها اعتراف کردند که در یکی از مساجد شهر هرقله نشست‌های سری برگزار کرده‌اند و طی این نشست‌ها موفق شده‌اند 12 نفر را به کانون‌های بحران اعزام کنند.

اعضای این باند مذکور همچنین به داشتن ارتباط با عناصر گروه تروریستی کتیبه عقبه بن نافع که در منطقه الشعانبی در مرزهای بین تونس و الجزایر مستقر است، اعتراف کردند.

نیروهای امنیتی تونس چند روز قبل هم اعضای یک باند تروریستی را که در دو شهر بئر الحفی و سیدی‌بوزید فعالیت می‌کردند، دستگیر کردند.

وزارت کشور تونس اعلام کرد که اعضای این باند در جریان بازجویی به بیعت با گروه تروریستی داعش اعتراف کردند.

بر اساس این گزارش، دستگیر شدگان همچنین اعتراف کردند که جوانان تونسی را به بیعت با داعش و اقدامات خرابکارانه تشویق می‌کردند.

"الهادی مجدوب" وزیر کشور تونس اخیرا طی سخنانی در پارلمان از بازگشت 800 فرد مسلح تونسی از کانون‌های بحران به این کشور خبر داد.

بازگشت تروریست‌های تونسی به زادگاهشان، با اعتراض شهروندان تونسی روبرو شده و جنجال تازه‌ای را در این کشور به پا کرده است.

الباجی قائد السبسی رئیس‌جمهور تونس نیز در سخنان خود به مناسبت سال نو مسیحی گفت: شمار تروریست‌های تونسی در عراق، سوریه، لیبی، یمن، آفریقا ودیگر مناطق جهان 2926 نفر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلاشی شدن دومین باند تروریستی در تونس در یک هفته اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..