تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی با شکست در دربی از رکورد شکنی بازماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم چلسی با شکست در دربی لندن در خانه تاتنهام علاوه بر ناکامی در شکستن رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی تاریخ لیگ برتر انگلیس از افزایش فاصله با تیم دوم جدول این رقابت‌ها بازماند.

 در آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر، تاتنهام با 2 گل دله علی در دقایق 45 و 54، 2 بر صفر میهمان قدرتمندش را شکست داد تا چلسی پس از 13 پیروزی متوالی از شکستن رکورد آرسنال در زمینه پیروزی‌های متوالی در تاریخ لیگ برتر انگلیس باز بماند و برای سومین بار در فصل جاری مغلوب شود.

با این نتیجه فاصله چلسی 49 امتیازی با لیورپول رده دومی به 5 امتیاز کاهش یافت و تاتنهام 42 امتیازی به رده سوم صعود کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی با شکست در دربی از رکورد شکنی بازماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..