تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش افغانستان به جشنواره شعر فجر اضافه شد

دبیر یازدهمین جشنواره شعر فجر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بخش عمده تغییر رویکرد جشنواره در بخش بین‌الملل بود؛ به طوری که بخش ویژه افغانستان را در جشنواره شعر فجر امسال داریم.

تغییر رویکرد در, بخش بین الملل جشنواره شعر فجرمحمد کاظم کاظمی، دبیر جشنواره شعر فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تغییر رویکرد جشنواره امسال گفت: تغییری کلی در بخش مسابقه ایران جشنواره شعر فجر نخواهیم داشت. قسمت عمده تغییر رویکرد در بخش بین الملل این جشنواره اتفاق افتاده است؛ به طوری که بخش ویژه افغانستان را در جشنواره شعر فجر امسال داریم.

وی افزود: افزودن بخش ویژه افغانستان به جشنواره بین المللی فجر گامی در جهت بین‌المللی‌ترشدن آن است. با این اقدام از دیگر قلمروهای زبان فارسی در این جشنواره حضور می‌یابند و می‌توان جشنواره شعر فارسی‌زبانان را در هر دو بخش داخلی و خارجی جشنواره داشت.

دبیر جشنواره شعر فجر در خصوص زمان انتشار فراخوان این جشنواره گفت: بزودی و در همین ایام پیش رو فراخوان جشنواره شعر فجر منتشر می‌شود. گردآوری آثار تنها موکول به انتشار فراخوان نیست. تمام آثاری که از طریق خانه کتاب از انتشار آن مطلع شدیم، جمع‌آوری شده و آماده داوری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش افغانستان به جشنواره شعر فجر اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..