تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشان افتخار فیفا روی سینه رئالی ها

کد خبر: ۴۵۵۴۰۷

۲۸۸  بازدید

پس از گذشت یک سال، امروز و از بازی با سویا در کوپا دل ری، یک بار دیگر نشان افتخار فیفا روی سینه بازیکنان رئال مادرید قرار گرفت.

ورزش سه: پس از گذشت یک سال، امروز و از بازی با سویا در کوپا دل ری، یک بار دیگر نشان افتخار فیفا روی سینه بازیکنان رئال مادرید قرار گرفت.

سال گذشته در همین روز بود که بارسلونا پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها نشان فیفا را از آن خود کرد و امروز رئالی ها این نشان را از بارسا پس گرفتند. قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها که 17 روز پیش در ژاپن برای رئالی ها به دست آمد، سبب شد تا آنها همچون سال 2015 نشان فیفا را روی پیراهن خود ببینند.

نشان افتخار فیفا روی سینه رئالی ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشان افتخار فیفا روی سینه رئالی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..