تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مسیح» از شبکه افق پخش می‌شود

فیلم سینمایی «مسیح» از ساخته‌های نادر طالب زاده، جمعه 17 دی ماه از شبکه افق پخش می‌شود.

«مسیح» در شبکه افق بشارت منجی را می دهدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ «مسیح» فیلمی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی نادر طالب ‌زاده است؛ روایتی قرآنی از زندگی حضرت عیسی (ع) و بشارت دهنده به ظهور پیامبر خاتم، محمد مصطفی(ص).

احمد سلیمان نیا، سیروس اسنقی، ولی الله مومنی، فتحعلی اویسی، احمد نجفی، مینا باقری، مرتضی ضرابی و حمیدرضا نعمت الهی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 
مسیح همراه با حواریون خود در بین مردم می‌گردد و در جواب نمایندگان فریسی ها که از او نام و نشان و هویتش را می پرسند، می گوید که او آمده تا بشارت ظهور احمد را بدهد. همچنین یک دختر لال و یک زن گوژپشت را شفا می دهد.

در تمام این مدت بارنابا، یکی از حواریون، در حال ثبت موعظه ها و حرف ها و معجزه های مسیح است. یهودا اسخریوطی، یکی از حواریون، در مقابل سی سکه حاضر می شود به مسیح خیانت کند و جای او را به رومی‌ها نشان دهد. از این لحظه فیلم دو روایت مختلف را نشان می‌دهد؛ نخست روایت مبتنی بر آنچه که در انجیل‌های چهارگانه است، یعنی دستگیری مسیح و به صلیب کشیدن او و دومی که بر مبنای انجیل بارنابا و روایت های اسلامی تصویر شده که طبق آن در لحظه ورود رومی ها به مقر مسیح، او به آسمان عروج می کند و یهودا شمایل مسیح را به خود می گیرد و با لحن و رفتاری متفاوت از مسیح واقعی، مقابل پیلاطوس حکمران رومی فلسطین حاضر و سرانجام مصلوب می‌شود.

این فیلم سینمایی برای پخش از شبکه افق در روز جمعه 17 دی ماه ساعت 19:30 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم ساعت های 8:00 و 13:30 روز بعد به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مسیح» از شبکه افق پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..