تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ آپدیت اندروید نوقا را برای برخی از کاربران گلکسی اس ۷ منتشر کرد

کمپانی سامسونگ که چند ماه اخیر چندین نسخه‌ی آزمایشی از بروزرسانی اندروید نوقا را برای کاربران برنامه‌ی گلکسی‌بتا منتشر کرده بود، اکنون نسخه‌ی نهایی این آپدیت را برای برخی از دارندگان گلکسی اس ۷ منتشر کرده است.

سامسونگ از طریق برنامه‌ی گلکسی‌بتای خود به کاربران اجازه داد در صورت تمایل نسخه‌های آزمایشی اندروید ۷.۰ نوقا را برای گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج خود دریافت کنند. این شرکت در اواخر ماه قبل به برنامه‌ی یادشده خاتمه داد و اعلام کرد نسخه‌ی نهایی این بروزرسانی در ماه ژانویه به‌صورت عمومی برای همه‌ی دارندگان این دو پرچم‌دار عرضه خواهد شد.حال گزارشی منتشر شد که بیان می‌کند سامسونگ این آپدیت را برای تعداد کمی از کاربران گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ منتشر کرده است و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد آزمایش‌های نهایی را روی این بروزرسانی انجام دهد و سپس آن را به‌صورت عمومی در اختیار همه‌ی کاربران قرار دهد.

شماره‌ی نسخه‌ی این بروزرسانی G935FXXU1DPLR است و وصله‌ی امنیتی ماه ژانویه نیز در آن اعمال شده است. در نظر داشته باشید که سامسونگ دیگر نسخه‌های آزمایشی این آپدیت را منتشر نخواهد کرد و احتمالا این نسخه همان نسخه‌ی نهایی است که امیدواریم به‌زودی در دسترس همه‌ی دارندگان گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج قرار گیرد.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7

اگر شما هم یکی از دارندگان دو گوشی مورد اشاره هستید، به بخش بروزرسانی دستگاه مراجعه کنید. در این شرایط اگر از افراد خوش‌شانسی هستید که این آپدیت برایتان در دسترس قرار گرفته است، لطفا تجربه کاری خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اگر تمایل دارید از تغییراتی که این آپدیت در دستگاه شما ایجاد می‌کند آگاه شوید، بد نیست سری به پست بررسی زومیت از نسخه‌ی آزمایشی اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ آپدیت اندروید نوقا را برای برخی از کاربران گلکسی اس ۷ منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..