تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ناگفته» در کرمانشاه هم تمدید شد

فرهنگ > موسیقی - «ناگفته» در کرمانشاه با اتفاقات ویژه و قطعات جدید بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تور زمستانی «ناگفته» اثری از حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری بعد از پنج اجرای موفق با حضور بیش از ١٠،٠٠٠ نفر شركت کننده در شهرهای بوشهر ،رشت و اراک با توجه به استقبال مخاطبان و به اتمام رسیدن کلیه بلیت‌های اولین شب کنسرت شهر کرمانشاه، ده روز مانده به اجرا، برای شب دوم در تاريخ ٢٤ دی ماه تمدید شد.

برنامه جديد «ناگفته» ناظری‌ها در کرمانشاه، که 23 و 24 دی ماه برگزار خواهد شد، شامل تغییرات و تفاوت‌های بسیاری نسبت به اجرای سال گذشته‌ی خود است در این اجرا علاوه بر قطعه «عدم» که در کنسرت تهرانِ ناگفته از آن رونمایی شد، دو قطعه ماندگار کُردی ویژه‌ی این اجرا، تقدیم به مردم کرمانشاه خواهد شد.

تور زمستانی «ناگفته» تا به امروز در همه شهرهای اجراکننده تمدید شده است.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ناگفته» در کرمانشاه هم تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..