تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش استرس دوران بارداری و نقش همسر

احترام گذاشتن، صبر کردن و حضور همیشگی داشتن بهترین فرصتی است که هر مردی در دوران بارداری می‌تواند در اختیار همسرش بگذارد.

فاطمه عبدی روان‌شناس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برخی خانم‌ها پس از پی‌بردن به باردار‌ی‌شان، دچار افسردگی می‌شوند، اظهار داشت: یکی از وظایف آقایان در زمان بارداری همسرشان این است که اطلاعاتشان را درباره دوران بارداری کمی افزايش دهند تا بتوانند شرايط فيزيکی و روانی همسرشان را بهتر درک کنند. 

وی در ادامه اذعان کرد: از آنجایی که مادران باردار دیگر توانایی رسیدگی به امور منزل را ندارند و به نوعی خود را تحت فشار احساس می‌کنند و کارایی خود را از دست رفته خواهند دید با کمک کردن در امور منزل و کارهای شخصی همسر می‌توانید از دغدغه‌ها و اضطراب‌های او بکاهید. 

عبدی در پایان تأکید کرد: حضور مرد در کنار همسر باردارش به او احساس امنیت می‌بخشد. از او به دلیل اينکه سختی پرورش کودکتان را به تنهايی به دوش می‌کشد، تشکر کنيد. به همسرتان اطمينان دهيد که دختر يا پسر بودن نوزاد برايتان اهميتی ندارد و به اين ترتيب، تا اندازه‌ای استرس‌های او را کاهش دهيد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش استرس دوران بارداری و نقش همسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..