تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و سویا 15 دی 95 فیلم خلاصه و گلها

خلاصه بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95,فیلم گلهای بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95,ترکیب رئال مادرید و سویا 15 دی 95, پخش زنده بازی رئال مادرید و سویا 15 دی آذر 95,رئال مادرید و سویا,خلاصه بازی, رئال مادرید,سویا, فوتبال,جام حذفی اسپانیا,نتیجه بازی رئال مادرید در جام حذفی ,اخبار رئال مادرید ,نتیجه بازی دیشب رئال مادرید ,فیلم بازی رئال مادرید و سویا ,نتیجه بازی رئال و سویا,بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95,فیلم بازی رئال مادرید دیشب,

نتیجه بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95 در جام حذفی اسپانیا

پخش زنده رئال مادرید و سویا : شبکه ورزش

چهارشنبه 1395/10/15 ساعت: 23:45

پیش بازی رئال مادرید و سویا:

پس  از مدتی استراحت دیدارهای نیم فصل دوم دوباره از سرگرفته می‌شود و رئال در بازی اول خود در نیم فصل دوم به مصاف سویا در کوپا دل ری خواهد رفت. شاگردان زیدان در هر 3 جام به دنبال کسب قهرمانی هستند و نتیجه گرفتن در این دیدار برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. جدا از جام و جام بردن، آنها در روز 26 دی نیز باید به مصاف سویا در لیگ بروند و تحمل هرگونه شکست یا امتیاز از دست دادن در این بازی می‌تواند در تقابل دو تیم در لیگ نیز تاثیرگذار باشد.

رئال در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارد. در سوی دیگر سویا نیز از 5 بازی خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و آنها نیز فرمی مشابه رئال دارند. با این حال در 5 بازی اخیر دو تیم، آمار و نتایج کاملا به نفع رئال است. در این 5 دیدار 4 پیروزی برای رئال و تنها 1 پیروزی برای بارسا به ثبت رسیده است. رئال برای این بازی، لوکاس واسکز، کواچیچ و بیل را در اختیار نخواهد داشت و از این جهت بسیار متضرر خواهد شد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید و سویا:

رئال مادرید: کاسیا، ناچو، واران، مارسلو، کارواخال، کروس، مودریچ، کاسمیرو، هامس، بنزما، ایسکو

سویا: ریکو، ماریانو،رامی،  سکودرو، مرکادو، نصری، انزونزی، ویتو، سارابیا، ایبورا، وازکز

داور بازی رئال مادرید و سویا:: آقای متئو لاهوز از  والنسیا

نتیجه بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

خلاصه بازی رئال مادرید و سویا: : در حال تکمیل و بروزرسانی..

==========================

نتیجه بازی : رئال مادرید  ؟   سویا  ؟

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95

لینک دانلود             لینک کمکی         بزودی بعد از بازی  

==========================




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و سویا 15 دی 95 فیلم خلاصه و گلها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..