تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت خارجه آمریکا: انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس غیرسازنده است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طرح‌های قانونگذاران آمریکایی برای انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به قدس را غیرسازنده خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به طرح‌قانونگذاران آمریکایی برای انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به بیت‌المقدس واکنش نشان داد.

سناتورهای جمهوری‌ خواه طرحی را به کنگره ارائه کردند که طی آن دولت آمریکا موظف خواهد شد سفارتخانه خود را از شهر «تل‌آویو» در فلسطین اشغالی به شهر «بیت‌المقدس» منتقل کند.

این طرح که توسط سناتورها «تد کروز» از ایالت تگزاس، «مارکو روبیو» از ایالت فلوریدا و «دین هلر» از نوادا ارائه شده، خواستار به رسمیت شناخته شدن شهر قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا می ‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هر گونه اقدام در این راستا را «غیرسازنده» خواند و گفت: این امر کمکی به فرایند «صلح» بین اسرائیلی و فلسطینی‌ها نمی ‌کند و می ‌تواند به تنش‌ها دامن بزند.

کربی همچنین اظهارات امروز وزیر خارجه ترکیه درباره عدم حمایت واشنگتن از عملیات نظامی ترکیه در شهر الباب سوریه را رد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره وضعیت آتش‌بس در سوریه مدعی شد این آتش‌ بس در برخی مناطق سوریه در حال فروپاشی است.  

جان کربی درباره موضع آمریکا درخصوص سفر نخست ‌وزیر ترکیه به عراق نیز خاطرنشان کرد واشنگتن همواره از تعاملات دو جانبه بین کشورها برای مبارزه با داعش حمایت کرده است.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت خارجه آمریکا: انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس غیرسازنده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..