تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری: دعوای کی‌روش و برانکو زرگری است!

افتخاری: دعوای کی‌روش و برانکو زرگری است! مدیرعامل استقلال جمله‌ای تاریخی درباره اختلافات کی‌روش و برانگو گفته‌است

ورزش > لیگ برتر - سیدرضا افتخاری اعقاد دارد دعوای سرمربی پرسپولیس و سرمربی تیم‌ملی نمایشی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افتتاحیه شعبه جدید رستوران علیرضا منصوریان با کلی اتفاق ویژه همراه بود. از برخورد گرم رحمتی و علی‌منصور تا صحبت‌های بدون شک تاریخی افتخاری، مدیرعامل استقلال. همه می‌دانند که چندین روز است اختلافات برانکو و کی‌روش به اوج خودش رسیده‌است. علاوه بر علنی شدن این اختلافات هر دو طرف حرف‌هایی زده‌اند که تعجب همه را در پی داشته‌است. آخرین اظهارنظر مربوط به کی‌روش است که گفته تا وقتی برانکو رفتارش را تغییر ندهد، ملی‌پوشان پرسپولیس فقط در فیفادی به تیم‌ملی دعوت می‌شوند. این یعنی علنی شدن جنگ بین این دو نفر که بدون شک دودش به چشم فوتبال ایران می‌رود.

اما شاید عجیب‌تر از تنش‌های به وجود آمده بین کی‌روش و برانکو، این اظهارنظر سیدرضا افتخاری، مدیرعامل آبی‌ها باشد که به این زودی‌ها فراموش نمی‌شود و شاید حواشی جدیدی را هم در پی داشته‌باشد. افتخاری از این گفته که دعوای بین سرمربی پرسپولیس و سرمربی تیم‌ملی زرگری بوده‌است! یعنی اولین ورود یک استقلالی به این ماجرا با این ادعا همراه بوده که کی‌روش و برانکو نقش بازی می‌کنند. اینکه مدیرعامل آبی‌ها بر چه اساسی چنین حرفی را زده، مسلما در اظهارنظرهای بعدی او مشخص می‌شود. اما نکته مشخص که عجیب بودن این ادعا را بیشتر می‌کند، رفتار متقابل دو طرف دعوای این روزهای فوتبال ایران است که اصلا به نمایش شبیه نیست.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری: دعوای کی‌روش و برانکو زرگری است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..