تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره عمار به محدودیت مخاطبان برای تماشای فیلم پایان داد

ایوبی ضمن بازدید از هفتمین جشنواره فیلم عمار ؛

جشنواره عمار می‌تواند یک نهضت فیلم برای رساندن پیام به دیگران باشد.

بهجشنواره عمار به محدودیت مخاطبان برای تماشای فیلم پایان داد گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی ایران از جشنواره مردمی فیلم عمار و بخش‌های مختلف سینما فلسطین دیدن کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که ما در عرصه سینمایی در کشور با آن مواجه هستیم امیدواریم نهضت تولید تمام شهرهای ما را فرا بگیرد.

وی در ادامه افزود: نهضت تولید خوشبختانه در سینمای ایران آغاز شده ما هم افزایش کمی و کیفی در تولیدات سینمایی داشتیم و امیدواریم این افزایش روز به روز بیشتر شود.

وی با اشاره به امکانات محدود و هزینه تولید بالا در ساخت فیلم، گفت: جشنواره عمار می‌تواند یک نهضت فیلم برای رساندن پیام به دیگران باشد. همه مردم به وسیله این جشنواره می‌توانند با توجه به تمام محدودیت‌ها فیلم ببینند. بنابراین جشنواره عمار به لحاظ ساختار، زیرساخت‌های سینمایی و امکانات نقش برجسته‌ای را در این عرصه ایفا می‌کنند.

رئیس سازمان سینمایی ایران، گفت: از این طریق می‌توان تولیدات خوب سینمای ایران را در همه شهرها و روستاها به نمایش در آورد و این از نقاط قوت جشنواره عمار است. ما برای حمایت از فیلمسازان و جشنواره عمار آماده هستیم.

ایوبی با ابراز امیدواری از اینکه کمک‌هایی بتواند به فعالیت این جشنواره تأثیر بگذارد، گفت: امیدواریم بتوانیم برای نمایش فیلم‌هایی که جوانان عمار به سختی به شهرها و روستاها می‌برند کاری بکنیم. پروژه «سینماسیار» نهایی شده و جزو یکی از کارهای خوب سازمان سینمایی است، ما از قبل قول دادیم و خواهیم داد که در همین روزهای آتی تعدادی از دستگاه‌های پخش فیلم را برای نمایش به بچه‌های عمار  تحویل دهیم.

رییس سازمان سینمایی درباره اضافه شدن بخش فیلم کوتاه به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: دو سال است بچه‌های انجمن فیلم کوتاه این درخواست را دارند اما به دلیل اینکه امسال اضافه شدن این بخش در فراخوان نیامده بود، ما فقط یک جایزه می‌دهیم که البته هنوز مشخص نکرده‌ایم این جایزه به چه صورت است؛ ممکن است یک جایزه یا دیپلم افتخار باشد.

وی اظهار داشت: جایزه امسال به یکی از آثار فیلم کوتاه و با سازوکار مدنظر دست‌اندرکاران این بخش توسط رییس جشنواره اعطا می‌شود اما سال آینده اضافه شدن این بخش در فراخوان هم اضافه می‌شود. 27  سال بود که این بخش در جشنواره وجود داشت. به دلیل اینکه سال گذشته در اضافه شدن این بخش دیر اقدام شده و در فراخوان نیامده بود ما آن را اضافه نکرده بودیم. اضافه شدن بخش فیلم کوتاه به جشنواره فیلم فجر توافق 7 ماه پیش ما بود که بر همین اساس ما زمینه ورود فیلم کوتاه به جشنواره را فراهم کردیم.

جشنواره مردمی فیلم عمار تا جمعه در سینما فلسطین تهران برپا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره عمار به محدودیت مخاطبان برای تماشای فیلم پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..