تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانستر از هدفون بی سیم AirLinks Elements‌ رونمایی کرد

شرکت مانستر از هدفون کاملا بی‌سیم و جذاب ایرلینکس المنتس رونمایی کرد.

 شرکت مانستر در طول سال‌های اخیر هدفون‌های جذاب و گران‌قمیتی روانه‌ی بازار کرده است؛ یکی از این هدفون‌ها، مدل مشهور Diamond Tears است؛ اما این شرکت یک‌بار دیگر قصد دارد هدفونی با تجهیز به زیورآلات، روانه‌ی بازار کند؛ نام این هدفون کاملا بی‌سیم، AirLinks Elements‌ است که در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی شده است.

این هدفون که به گفته‌ی مانستر، در ساخت آن از «کمال طبیعی، شفافیت و زیبایی الماس‌» الهام گرفته شده است، از ماه آوریل و با قیمت ۳۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. هدفون یادشده از فناوری ایرلینک مانستر بهره می‌برد، به این مفهوم که با هدف حصول اطمینان از اتکاپذیری سیگنال بین گوشی‌های هدفون یادشده، در آن از آنتن‌های داخلی اختصاصی Y-شکل مانستر استفاده شده است.

مانستر مدعی است که کیفیت صدای این هدفون بسیار بالا است؛ اما همانند سایر هدفون‌های توگوشی کاملا بی‌سیم، عمر باتری آن بسیار کم و تنها ۲ ساعت و نیم است، با این حال کیس شارژ تا چندبار امکان شارژ این هدفون‌ را دارد. طبق اعلام مانستر، عمر کلی باتری این مجموعه (هدفون و کیس)، معادل ۲۱ ساعت است.

مانستر در آینده‌ی نزدیک قصد دارد هدفون‌ AirLinks iSport را نیز روانه‌ی بازار کند که در حقیقت نسخه‌ی اسپرت‌تر و البته بدون الماس مدل AirLinks Elements‌ محسوب می‌شود.

مشخصات:

هدفون توگوشی بلوتوث کاملا بی‌سیم میکروفون داخلی برای برقراری تماس ۲ ساعت و نیم عمر باتری (۲۱ ساعت به همراه کیس شارژ) قیمت: ۳۰۰ دلار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانستر از هدفون بی سیم AirLinks Elements‌ رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..