تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل واچ سری ۳؛ فروش در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ ..!

گزارشات جدید حاکی از آن است که احتمال روانه کردن اپل واچ سری ۳ به بازار، در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ بسیار قوی می باشد.

از سوی دیگر بیان شده است که سازنده اپل واچ سری ۳ شرکت کوانتا کامپیوتر (Quanta Computer) می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت، سازنده نسل اول و نسل دوم از اپل واچ نیز می باشد.

با توجه به بیان مطلبی از سوی اخبار اقتصادی روزانه رسانه‌ چینی (EDN)، دو شرکت به طور هم زمان بر روی بهبود عملکرد و عمر باتری این محصول اپل تمرکز کرده‌اند. عملکرد صحیح، به نوبه خود یک مشکل برای اپل واچ سری ۲ این شرکت به حساب می آمد، بنابراین اپل تصمیم گرفت تا تمام تلاش و تمرکز خود را برای رفع این مشکل به کار گیرد. از سوی دیگر، عمر باتری آن نیز مشکل ساز نبود اگر شما فراموش نمی کردید که در انتهای شب و برای استفاده روز بعد، اپل واچ خود را شارژ می کردید.

یکی دیگر از جنبه‌هایی که برخی از کاربران در انتظار بهبود یافتن آن بودند، طراحی اپل واچ سری ۳ می باشد. در حال حاضر به دلیل عدم درخواست‌های همگانی از جانب کاربران این محصول، شرکت اپل برای امسال نیز قصد دست بردن در طراحی این محصول خود را ندارد؛ اگرچه ناظران بازار این محصول (EDN) اعلام کردند “در صورتی که شرکت اپل تغییری در ظاهر این دیوایس ایجاد می کرد، باعث شکست آن می شد”.

در حال حاضر و با وجود صنعت رو به رشد ساعت‌های هوشمند، شاهد رشد آهسته اپل واچ نیز هستیم به نحوی که در اخبار به دست آمده بیان شد اپل موفق به فروش ۷٫۵ میلیون ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۶ شد، این در حالی است که این حجم از فروش، حس قوی تری را در کارکنان کوپرتینو جهت شکستن رکورد خود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ برانگیخته کرده است. از سوی دیگر، این محصول تا زمانی که تائیدیه رسمی خود را دریافت نکند، اجازه نمایش همگانی را نخواهد داشت.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل واچ سری ۳؛ فروش در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ ..!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..