تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج قطار نیویورک از ریل: 103 مجروح

به گزارش افکارنیوز،

ادارۀ آتش‌‍نشانی نیویورک در پیامی در توئیتر اعلام کرد 103 نفر در اثر خروج قطار از ریل دچار جراحت‌های جزئی شده‌اند.

خروج قطار نیویورک از ریل: 103 مجروح

یکی از مقام‌های ادارۀ آتش‌‍نشانی نیویورک با اشاره به اینکه این قطار حامل 500 تا 600 مسافر بود، افزود: «خوش‌شانس بودیم. این (حادثه) ممکن بود بسیار بدتر باشد.»

نیروهای امدادی در حال انتقال یکی از مجروحان به بیمارستان هستند. 

خروج قطار نیویورک از ریل: 103 مجروح

وی همچنین افزود دست‌کم 11 نفر که قادر به راه رفتن نبودند به بیمارستان منتقل شدند.

اندرو کومو، فرماندار نیویورک، طی سخنانی در محل این حادثه گفت قطار به‌رغم سرعت نسبتاً پایین نتوانست به موقع توقف کند و پس از برخورد به مانع نگه‌دارنده از ریل خارج شد.

خروج این قطار از مسیر خود دومین سانحۀ ریلی مرتبط با قطارهای نیویورک ظرف سه ماه گذشته است؛ در حادثه‌ای مشابه در اواخر ماه سپتامبر یک زن جان باخت و 114 نفر نیز مجروح شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج قطار نیویورک از ریل: 103 مجروح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..