تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند حرفه‌ای سارقان احشام در پلدختر منهدم شد

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ صفر عبدالوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند سارق احشام در حوزه استحفاظی این شهرستان مدت زیادی در بین روستاهای دور دست اقدام به سرقت می‌‌‌ردند.

وی افزود: موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت که دو نفر ازسارقان  توسط کارکنان پلیس آگاهی  فرماندهی شهرستان پلدختر و با همکاری پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی پلدختر گفت: دو تن از همدستان این باندسارق حرفه‌ای  با پیگیری‌‌های به‌ عمل آمده از سوی نیروی انتظامی توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

عبدالوند بیان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تعدادی از مال باختگان توسط راهنمایی سارقان شناسایی و اموال سرقتی به آنها بازگردانده شد؛ پرونده این باند سارق جهت کشف سایر احشام در دادسرای شهرستان تحت رسیدگی است.

  وی تصریح کرد: سارقان در بازجویی اولیه به چندین فقره سرقت اعتراف کردند و تلاش برای کشف سایر سرقت‌هاتوسط افراد این باند  در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

  فرمانده انتظامی پلدختر گفت: با تعامل خوب مردم با پلیس، سارقان سابقه دار یکی پس از دیگری در دام پلیس این فرماندهی گرفتار می‌شوند و با آنان برخورد قانونی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند حرفه‌ای سارقان احشام در پلدختر منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..