تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس دانشگاه پیام نور رشت تغییر کرد

محمد اسکندری به عنوان رییس دانشگاه پیام نور رشت منصوب شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور رشت با حضور سعید صادقی ریاست دانشگاه پیام نور استان گیلان و  جمعی از مسئولین و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار شد
محمد اسکندری نوده  که پیش از این ریاست دانشگاه پیام نور مرکز انزلی را بر عهده داشت به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور مرکز رشت منصوب شد.

در ابتدای این نشست دکتر بردبار سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز رشت در سخنان کوتاهی گفت: بنده همواره در خدمت سازمان بوده ام و هربار که یک رییس از این دانشگاه رفته است، بنده مسئولیت امور اجرایی را برعهده گرفتم و به این دلیل تاکنون ۴ دوره رییس دانشگاه پیام نور مرکز رشت بوده ام که این دوره اخیر طولانی ترین دوره بوده است.

در ادامه این مراسم دکتر سعید صادقی ریاست دانشگاه پیام نور استان گیلان ضمن تشکر از زحمات و خدمات دکتر بردبار در دوره ریاست دانشگاه مرکز رشت، بیان داشت: بنده به آقای بردبار لقب «مردی برای تمام فصول» را می دهم چرا که هم همکاران به ایشان علاقه دارند، هم اعضای هیات علمی و هم سازمان مرکزی و ایشان یکی از استوانه های دانشگاه هستند و ان شاء الله از این به بعد در معاونت علمی-آموزشی استان ادامه فعالیت خواهند داشت.

صادقی در ادامه به نابسامانی های موجود در دانشگاه مرکز رشت طی سال های اخیر اشاره و تصریح کرد: دانشگاه مرکز رشت یکی از مراکز ۲۷ گانه پیام نور است که قدمت آن به سال های پیش از انقلاب بازمی گردد اما متاسفانه نتوانسته است جایگاه واقعی خود را به دست آورد، لذا امیدواریم با آمدن دکتر اسکندری فعالیت های آموزشی، پزوهشی، علمی، ورزشی و عمرانی رونق دوباره ای بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه نادرست مدیریت استان در گذشه اشاره کرد و گفت: در رویه گذشته اجازه داشتن اعتماد به نفس به مدیریت مرکز داده نمی شد، اما رویه بنده این نخواهد بود و امیدوارم دکتر اسکندری به همراه اعضای هیات علمی این مرکز درکنار یکدیگر دانشگاه پیام نور مرکز رشت را ارتقاء بدهند. وی ادامه داد: رشت از سال ۶۷ تاکنون ۱۴-۱۵ مدیر داشته است و ما امیدواریم که آقای اسکندری این روند را ثبات ببخشند، ماهم در مدیریت استان فرصت ها را برای ایشان فراهم می کنیم.
صادقی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: تحصیلات تکمیلی قطعا به این ساختمان منتقل شود تا منجر به کاهش هزینه ها شود.

در بخش پایانی این مراسم دکتر محمد اسکندری در سخنان کوتاهی به بیان بخشی از عملکرد خود در دانشگاه پیام نور مرکز انزلی پرداخت و ابراز داشت: در ابتدای حضور بنده کلاس های در مدارس تشکیل می شد که اکنون ۶ ترم است که کلاس ها در یک محیط آموزشی و دانشگاهی برگزار می شود، وی افزود: علیرغم اینکه دانشگاه پیام نور با کاهش دانشجو مواجه است اما ما در مرکز انزلی با این کاهش مواجه نبوده ایم.

وی در ادامه به تلاش های خود در جهت احداث ساختمان دانشگاه پیام نور مرکز انزلی اشاره کرد و گفت: با موافقت ریاست استان گیلان دانشگاه پیام نور یک قطعه زمین به جهت احداث ساختمان دانشگاه پیام نور مرکز انزلی تهیه شد و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس دانشگاه پیام نور رشت تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..