تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه جامع امور گمرکی استان همدان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال خشوعی بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با قضات تعزیرات حکومتی استان همدان بابیان اینکه سامانه جامع امور گمرکی استان همدان راه‌اندازی شده و در تسریع امور صادرکنندگان اثرات مثبتی داشته است، گفت: هدف گمرک استان همدان تسهیل امور صادرکنندگان است.

وی بابیان اینکه براساس بررسی ها رضایتمندی صادرکنندگان از گمرک استان همدان افزایش یافته است، گفت: باید در حوزه امور گمرکی روند اداری کاهش یافته و از اتوماسیون اداری کاسته شود.

خشوعی با تاکید بر اینکه گمرک، تعزیرات حکومتی و سازمان اموال تملیکی باید همراه باشند تا بتوان در راستای مبارزه با قاچاق کالا گام‌های جدی و اساسی برداشته شود، گفت: نظر قضات تعزیرات حکومتی در پرونده‌ها ملاک عمل است.

وی عنوان کرد: باید در برابر قاچاقچیان حرفه‌ای به صورت جدی ورود پیدا کنیم تا قاچاق کالا در استان همدان به کمترین حد خود برسد.

مدیرکل گمرک استان همدان با اشاره به اینکه اصناف برای مبارزه با قاچاق کالا در بازار اقداماتی در دست اجرا دارند، اظهار داشت: عدم هماهنگی بین اموال تملیکی و گمرک و زمان‌بر بودن فرآیند رسیدگی به اسناد ارائه شده از مشکلات اصلی است.

خشوعی با بیان اینکه گمرک همدان با معرفی نماینده از سوی دستگاه‌های مرتبط در زمینه تنظیم قبض انبار کارگاه آموزشی برگزار می‌کند، افزود: گمرک استان همدان از این پس علت عدم انطباق کالاها را به صورت مشخص ارائه می‌دهد تا قضات تعزیرات حکومتی آنها را در تصمیم‌گیری و قضاوت اعمال کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا یک ماه آینده پرونده‌های موجود در شعبات رسیدگی با همکاری گمرک تعیین تکلیف می‌شود، عنوان کرد: باید لیست صادرکنندگان از سوی گمرک استان همدان به سازمان اموال تملیکی و لیست کالاها توسط سازمان اموال تملیکی به گمرک ارائه شود.

مدیرکل گمرک استان همدان تاکید کرد: سازمان اموال تملیکی متخصص انبارداری است و این سازمان باید قبض انبار را به صورت دقیق به گمرک ارائه کند تا اختلاف ارزش‌های اظهاری ناشی از نوسانات نرخ ارز و مکانیزم ارزش‌های ابلاغی گمرک ایران در آن لحاظ شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه جامع امور گمرکی استان همدان راه‌اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..