تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنایع وابسته به حوزه ورزش در لرستان راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دیناروند شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان لرستان که با حضور استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان، روسای هیئت های ورزشی و مدیران دستگاه های اداری استان برگزار شد، اظهار داشت: نبود صنایع وابسته به ورزش یکی از مهمترین مشکلات حوزه ورزش استان است.

وی افزود: متاسفانه در بسیاری از رشته ها ما امکان و توان ساخت ساده ترین تحهیزات مرتبط با رشته های ورزشی را نداریم.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: اگر این صنایع در ورزش استان ایجاد شود، علاوه بر تحهیز هیئت ها و تیم های ورزشی، می تواند محل مناسبی برای درآمدزایی در حوزه ورزش باشد.

دیناروند گفت: ورزشکاران و هیئت های ورزشی ما باید به سمتی بروند که صنایع مرتبط با این بخش را تامین کنند.

وی اضافه کرد: با این کار بخشی از مشکل اشتغال ورزشکاران نیز برطرف می شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: بسیاری از استادیوم ها و اماکن ورزشی ما در مکان های مناسبی هستند که اگر آنها را تغییر کاربری دهیم، می توانیم از محل تغییر کاربری آنها درآمدهای مناسبی برای حوزه ورزش جذب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنایع وابسته به حوزه ورزش در لرستان راه اندازی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..