تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید نمایندگان کشورهای خارجی از پروژه های عمرانی مشهد

نمایندگان ۲۵ کشور خارجی در آغازین روزهای مشهد ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگی جهان اسلام از پروژه های عمرانی، زیرساختی وفرهنگی شهرداری مشهد بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مدیر روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهدبیان کرد : در آغازین روزهای ۲۰۱۷ که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده است جمعی از سرکنسول ها، سفرا و نمایندگان ۲۵ کشور خارجی طی سفر به مشهدالرضا از پروژه های شهری شهرداری مشهد بازدید کردند.
این گروه ابتدا از دبیرخانه رویدادهای مشهد ۲۰۱۷ شهرداری مشهد بازدید و سپس ضمن حضور در پروژه پارکینگ طبقاتی زیتون و مجتمع تجاری فردوسی۲ به نمایندگی از پروژه های مشارکتی شهرداری مشهد در ‌جریان شیوه کار و دستورالعمل های پروژه های مشارکتی شهرداری مشهد قرار گرفتند.
معاون فنی مدیریت مشارکت های شهرداری مشهد در توضیح این پروژه برای بازدیدکنندگان گفت:هم اکنون ۶۹ پارکینگ عمومی در شهر مشهد وجود دارد که این تعداد هنوز هم پاسخگوی نیاز این کلانشهر پرتردد نیست. لذا در مرحله اول در ساخت کلیه مراکز و کلان پروژه های تجاری و تفریحی بر لزوم ساخت پارکینگ حسب ظرفیت تاکید شده است.
امیررضا دانش افزود: پروژه عظیم طبقاتی زیتون یکی از پروژه های ارزشمند در این حوزه است که با کاربری تجاری و پارکینگ در 11طبقه شامل 4 طبقه تجاری و 7 طبقه پارکینگ است و در حاشیه بولوار مفتح و مجاورت پاساژ فردوسی احداث شده است.
دانش با اشاره به ساختار پروژه زیتون تصریح کرد: طراحی ساختار این پروژه عظیم طبقاتی، با مدل های روز دنیا برابری می کند و به نوبه خود در مشهد الرضا پروژه ای بی نظیر است .
او همچنین روند پروژه های مشارکتی و انواع روش های سرمایه گذاری در پروژه های شهری را تشریح کرده و افزود: پروژه‌های زیرساختی معمولا به روش BOT انجام می شود و پس از ارزیابی و درآمدزایی پروژه نسبت به عقد قرارداد و بهره برداری اقدام می شود‌.
این میهمانان که توسط رئیس و جمعی از کارکنان نمایندگی وزارت امورخارجه در شرق وشمال‌شرق همراهی می شدند همچنین از پروژه قطار شهری مشهد و فرهنگ‌سرای شهر بهشت نیزبازدید کردند.
انتهای پیام//ن غ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید نمایندگان کشورهای خارجی از پروژه های عمرانی مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..