تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت: دانشکده پزشکی در ملایر راه‌اندازی می‌شود

وزیر بهداشت: دانشکده پزشکی در ملایر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی، عصر امروز در مراسم تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان این شهر گفت: اورژانس بیمارستان ملایر در اولویت قرار داردو بنای آن باید سال آینده تکمیل و به مردم ملایر تحویل داده شود.

وی درباره راه‌اندازی دانشکده پزشکی در شهرستان ملایر نیز گفت: شرایط راه‌اندازی دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد ملایر فراهم بوده و نمایندگان مردم ملایر در مجلس این موضوع را پیگیری‌ می کنند تا مجوزهای لازم را دریافت کنند.

دکتر هاشمی با اعلام اینکه مشکلی در راه‌اندازی این دانشکده در ملایر وجود ندارد، اظهار داشت: شهرستان ملایر موقعیت استراتژیک داشته و از سایر شهرها برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان استان همدان نیز گفت: ملایر در حوزه بهداشت نیازمند توجه بیشتری است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان تلاش زیادی در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان داشته است ولی باید توان بیشتری دراین حوزه به کار گرفته شود.

وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه سلامت در شهرستان ملایر انجام شده، ولی این شهرستان نیازمند توجه بیشتری است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت: دانشکده پزشکی در ملایر راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..