تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلر ملی‌پوش فوتبال افغانستان با مسئولان نفت تهران به توافق نرسید

رئیس شورای عالی ورزش مهاجرین در ایران به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

هدایت گفت: اویس عزیزی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال افغانستان با مسئولان نفت تهران به توافق نرسید.

مممممممخانعلی هدایت رئیس شورای عالی ورزش مهاجرین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور اویس عزیزی دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان در تمرینات نفت تهران اظهار داشت: اویسی با مسئولان این تیم به توافق نرسید و علي دايي اعلام كرد كه نيازی به گلر افغانستاني ندارد.

رئیس شورای عالی ورزش مهاجرین افغانستان در ایران با بیان اینکه دروازه‌بانی پست حساسی است و دروازه‌بانانی که در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند باید یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشند که البته عزیزی هم چیزی از یک دروازه‌بان خوب کم ندارد. به هرحال به تصمیم علی دایی مربی تیم فوتبال نفت تهران احترام می‌گداریم.

وی ادامه داد: از مسئولین ورزش مهاجرین و هموطنانم که درتمام میادین ملی با شوق و علاقه وافری حضور می‌یابند و از فرزندانشان حمایت می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنم. این مردم یک ملت واقعی هستند.

گفتنی است؛ برخي رسانه‌ها پیش از این اعلام كرده بودند علي دايي با جذب اويس عزيزي مي‌تواند تيم بي‌تماشاگر نفت را به واسطه حضور افغانستانی‌ها به يكي از پرتماشاگرترين تيم‌هاي ليگ تبديل كند، امروز سرمربي نفت اعلام كرد كه به او نيازي ندارد و به اين ترتيب پرونده حضور اين گلر در تيم دايي به پايان رسيد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلر ملی‌پوش فوتبال افغانستان با مسئولان نفت تهران به توافق نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..