تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب در صدا و سيما/ سیاهکلی معاون رئیس صدا و سیما شد

دكتر علی عسكري رئيس رسانه ملي در حكمي لطف اله سياهكلي را به سمت معاون رئيس سازمان صداوسيما و رئيس سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير در فضاي مجازي منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي صداوسيما، متن حكم به شرح ذيل است:

 جناب آقاي لطف اله سياهكلي 

نظر به مراتب تعهد، تخصص، دانش و تجارب ارزشمند مديريتي جنابعالي، به موجب اين حكم، به سمت معاون رئيس سازمان صداوسيما و رئيس سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير در فضاي مجازي منصوب مي‌شويد.

استاندارد سازي خدمات صوت و تصوير فراگير در فضاي مجازي هدايت و نظارت براي توليد و انتشار محتوا و خدمات مبتني بر اخلاق رسانه‌اي و فرهنگ اسلامي ـ ايراني، صدور مجوز به ارائه‌كنندگان خدمات در اين عرصه؛ تهيه، تنظيم و تصويب نظام نامه‌ها، روش‌هاي اجرايي، دستورالعمل‌هاي كاربردي و ساماندهي حوزه صوت و تصوير فراگير در جهت حمايت از خدمات‌دهندگان و تأمين حقوق كاربران؛ حمايت و تحرك‌بخشي به حوزه توليد محتوا و خدمات و ايجاد نشاط اجتماعي براي افزايش تبادل اطلاعات ترافيك داخلي و كاهش ترافيك بين‌المللي؛ افزايش كسب و كار و اشتغال‌زايي در اين حوزه؛ افزايش مراجعه كاربران بين‌المللي و همچنين استفاده هرچه بيشتر كاربران ايراني از برترين محتواهاي جهان و در نهايت، تهيه دستورالعمل نظارت بر محتوا براساس ضوابط و استانداردهاي پخش صوت و تصوير در سازمان صداوسيما و همچنين زمينه‌سازي تسهيل‌گري براي فعالان اين حوزه از جمله مأموريت‌هاي جنابعالي است.

به منظور تحقق مأموريت‌هاي محوله، تعامل و همكاري با مركز ملي فضاي مجازي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، مجموعه‌هاي مربوط به قوه محترم قضائيه و پليس فتا و ديگر دستگاه‌هاي ذي‌ربط لازم و ضروري است.

از خداوند متعال موفقيت روزافزون شما را در پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) مسئلت دارم. 

علي عسكري

رئيس سازمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب در صدا و سيما/ سیاهکلی معاون رئیس صدا و سیما شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..