تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن عروسی عجیب در حضور ارواح +عکس

جشن عروسی عجیب در حضور ارواح +عکس

به گزارش ایران ناز یک عروس و داماد احساساتی و خانواده دوست که آرزو داشتند پدر و مادر و همه کسانی که از بستگان آنها درگذشته اند ، شاهد مراسم ازدواجشان باشند ،جشن ازدواج خود را در قبرستان برگزار کردند ! به گزارش ایران ناز این زوج که از اهالی ایالت مینسوتای آمریکا هستند، مراسم ازدواج را در مقابل قبر پدر و مادرشان برگزار کردند چون می خواستند همه عزیزانشان در جشن ازدواج شرکت کنند

جشن عروسی عجیب در حضور ارواح +عکس

دیان والر و رندی کجارلند جشن ازدواج خود را در قبرستان برگزار کردند چون دوست داشتند همه اعضای خانواده و دوستان، حتی آنهایی که دیگر زنده نیستند، در جشن ازدواجشان حضور داشته باشند و روح پدر و مادرشان شاهد مراسم باشد . تعداد مهمان های زنده این مراسم حدود 60 نفر بود . 

 

این زوج که از اهالی ایالت مینسوتای آمریکا هستند، مراسم ازدواج را در مقابل قبر پدر و مادرشان برگزار کردند چون می خواستند همه عزیزانشان در جشن ازدواج شرکت کنند.آقای کجارلند می گوید ” بعضی ها به این کار ما می خندند، اما قصد ما در واقع احترام به والدین و دوستانی که دیگر بین ما نیستند بوده است. بعضی دیگر با شنیدن ماجرای ازدواج ما تحت تاثیر قرار گرفتند و اشک در چشم هایشان جمع شد.”

 

مطالب مرتبط:

 

فیلم تسخیر دو پسر توسط جن هنگام احضار ارواح +عکس و فیلم

 

کارهایی که روح اموات را خوشحال میکند

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن عروسی عجیب در حضور ارواح +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..