تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی سیستم عامل WebOS و پشتیبانی از دستیار صونی الکسا را در یک یخچال ارائه داده است

کمپانی ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 یک یخچال هوشمند جدید معرفی کرده که از سیستم‌عامل WebOS بهره می‌برد و نیز با دستیار صوتی آلکسای آماوزن یکپارچه شده است.

ال‌جی تلاش‌های نرم‌افزاری خود را در یخچال جدید خود قرار داده است. در نمایشگاه CES امسال، این کمپانی یک یخچال‌ هوشمند را معرفی کرده که مجهز به سیستم‌عامل WebOS بوده و علاوه بر این با دستیار صوتی آمازون آلکسا نیز یکپارچه شده است. این یعنی شما می‌توانید با استفاده از دستورات صوتی و به صورت کاملا خودکار، تنظیمات مربوط به یخچال هوشمند خود را به دلخواه و بر حسب نیاز تغییر دهید.

یخچال هوشمند ال‌جی مجهز به یک نمایشگر ۲۹ اینچی لمسی و قابلیتی به نام Instaview است. شما می‌توانید میزان شفافیت این نمایشگر را کاهش دهید تا علاوه بر کنترل‌های لمسی، محتوای داخل یخچال را نیز مشاهده کنید. ال‌جی همچنین امکان جستجو در بین دستور پخت غذاهای مختلف، پخش موسیقی، بررسی وضعیت آب و هوا و خرید آنلاین را با استفاده از این صفحه‌نمایش فراهم کرده است. به جای یادداشت‌های چسبان، کاربران می‌توانند یادداشت‌های مورد نظر را بر روی این یخچال نوشته و با استفاده از قابلیت‌های WebOS این یادداشت‌ها را برچسب‌گذاری کنند. این یخچال همچنین مجهز به یک ردیاب غذایی است که می‌تواند تاریخ انقضای موارد خوراکی را بررسی کند. علاوه بر این، یکپارچه‌سازی با دستیار صوتی آلکسا باعث می‌شود تا بتوان به جای استفاده از نمایشگر لمسی از فرامین صوتی برای انجام کارهای مختلف بهره ببرید.

پیش از این ال‌جی سیستم‌عامل WebOS را بر روی تلویزیون‌های خود قرار داده بود، اما این اولین باری است که شاهد استفاده از این پلتفرم نرم‌افزاری در لوازم خانگی دیگر این شرکت کره‌ای هستیم. در واقع می‌توان گفت این محصول اولین یخچالی است که به یک سیستم‌عامل مجهز شده است. البته سال گذشته، قابلیتی مشابه Instaview را در یکی از یخچال‌های مجهز به ویندوز ۱۰ ال‌جی دیده بودیم. همچنین سامسونگ از سیستم‌عامل تایزن در یکی از یخچال‌های خود که در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده بود، بهره گرفته است. البته باید اشاره کنیم که تمام این یخچال‌ها همگی مجهز به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی هستند که برخی از آن‌ها چندان هم کاربردی نیستند. در هر حال هنوز مشخص نیست که قیمت یخچال جدید ال‌جی چقدر خواهد بود و همچنین زمان عرضه‌ی این محصول به بازار اعلام نشده است. چه کسی می‌داند، شاید به زودی شما هم چنین یخچالی را در خانه‌ی خود داشته باشید.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی سیستم عامل WebOS و پشتیبانی از دستیار صونی الکسا را در یک یخچال ارائه داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..