تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ تاپ ۱۴ اینچی ال جی Gram کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد

ال جی معتقد است لپ تاپ ۱۴ اینچی این شرکت با نام Gram و وزن ۹۸۰ گرم، سبک‌ترین لپ تاپ در نوع خود است.

ال‌جی در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2017 لپ‌تاپی با نام گرم به نمایش گذاشته است که در ضخیم‌ترین بخش خود، تنها ۱.۲۷ سانتی‌متر ضخامت دارد. 

لپ‌تاپ جدید ال جی یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی‌شده در CES 2017 است و البته در حال حاضر سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی نیز به شمار می‌رود؛ اما باید تا پایان نمایشگاه منتظر ماند و دید که ال‌جی می‌تواند این جایگاه را حفظ کند یا خیر.

این لپ‌تاپ شارژدهی باتری ۲۱ ساعته به ارمغان می‌آورد و ال‌جی می‌گوید بدنه‌ی آن بسیار مقاوم است. بدنه‌ی این لپ‌تاپ از آلیاژ منیزیم و صفحه نمایش آن در هر چهار طرف بسیار کم حاشیه‌ است. 

گرم مجهز به پردازنده‌ی Core i5 5200U در کنار ۸ گیگابایت رم و حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است و با قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ تاپ ۱۴ اینچی ال جی Gram کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..