تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی دراماتیک از سرطان در «سندرم سفارشی»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشنامه «سندرم سفارشی» روایت داستان واقعی زندگی زن جوانی است که پرستار بخش بیماران مبتلا به سرطان است و خود او نیز دست بر قضا به بیماری سرطان تیروئید مبتلا می‌شود.

از آنجا که او جزو کادر درمانی است، پزشکان قول درمان سفارشی را به او می‌دهند. اما با اتفاقاتی که برایش ایجاد می‌شود، درمانش با مشکل جدی مواجه می‌شود. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که او می‌توانست با یک مرحله عمل جراحی و درمان صحیح به زندگی عادی خود بازگردد.

در نهایت آشنایی با موسسه خیریه همیاری مبتلایان به سرطان و مدیریت موسسه پروفسور ناصر پارسا، ادامه درمان او از سر گرفته می‌شود.

فرید آندستا نویسنده و کارگردان در خصوص این نمایشنامه گفت: «پس از شنیدن قصه واقعی این زندگینامه تصمیم به نوشتن و اجرای این داستان در قالب نمایشنامه خوانی گرفتم.»

او اشاره داشت: «بعد از آشنایی با این خانم، تصمیم به نوشتن قصه زندگی ایشان گرفتم و با حمایت پروفسور ناصر پارسا و موسسه خیریه همیاری مبتلایان به سرطان مهیار و با نقش‌خوانی هنرمندانی همچون، آتش تقی پور، فلور نظری، امید زندگانی، فاطمه شکری، شهرزاد عبدالمجید، مسعود شیرانی فرد و لاوینیا هرمزیان این نمایش را به روی صحنه خواهیم برد.»

این نمایش در تاریخ 17 و 18 دی به ترتیب ساعت 20:30 و 19:30 در فرهنگسرای ابن سینا اجرا خواهد شد و تمامی عواید این کار به نفع بیماران مبتلا به سرطان موسسه خیریه همیاری مهیار تقدیم می‌شود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی دراماتیک از سرطان در «سندرم سفارشی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..