تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه طرح جمهوری‌خواهان برای انتقال سفارت آمریکا از «تل‌آویو» به «قدس»

به گزارش افکارنیوز،

سناتورهای جمهوری‌خواه طرحی را به کنگره ارائه کردند که طی آن دولت آمریکا موظف خواهد شد سفارتخانه خود را از شهر «تل‌آویو» در فلسطین اشغالی به شهر «بیت‌المقدس» منتقل کند.

این طرح که توسط سناتورها «تد کروز» از ایالت تگزاس، «مارکو روبیو» از ایالت فلوریدا و «دین هلر» از نوادا ارائه شده، خواستار به رسمیت شناخته شدن شهر قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا می‌شود.

به نوشته روزنامه «گاردین» کروز روز سه‌شنبه گفته بود: «قدس پایتخت همیشگی و غیرقابل تقسیم اسرائیل است...اکنون زمان است که کاری را که کنگره در سال 1995 باید می‌کرد، انجام شود.»

منتقدان این طرح معتقد هستند که چنین اقدامی می‌تواند موجی از خشونت‌ها را علیه اسرائیل ایجاد کرده و بیشتر باعث متزلزل شدن فرایند صلح با فلسطین و راهکار دو دولتی شود.

بحث انتقال سفارت آمریکا به قدس، در شعارهای انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا بارها مطرح شد و اکنون نیز پس از پیروزی، گزینه‌های او برای تصدی مقام‌های مختلف دولتی، ضمن تکرار مواضع او، قصد اجرای آن را دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه طرح جمهوری‌خواهان برای انتقال سفارت آمریکا از «تل‌آویو» به «قدس»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..