تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرده فروشان مواد مخدر در کنگاور دستگير شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی و دستگيری 10 خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

خرده فروشان مواد مخدر در کنگاور دستگير شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ حسين براری گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر ، با همکاری ديگر پليس های تخصصي و ستاد و يگان امداد با اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی نسبت به دستگيری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای اين طرح که به صورت هماهنگ در چندين محله شهرستان کنگاور به اجرا درآمد، مقاديری مواد مخدر کشف و 31 نفر معتاد متجاهر و 10 نفر توزيع کننده مواد مخدر نيز دستگير شدند.

اين مقام انتظامی با اشاره به اينکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شده اند ، تصريح کرد: در اين طرح تعداد 23 دستگاه موتورسيکلت و سه دستگاه خودروی سواری نيز توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

انتهای پیام /ت 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرده فروشان مواد مخدر در کنگاور دستگير شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..