تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویوینت از پلتفرم خانه هوشمند با قابلیت یادگیری رفتار کاربران، رونمایی کرد

پلتفرم خانه‌ی هوشمند ویوینت تفاوت‌های عمده‌ای با سایر نمونه‌های موجودی دارد و بدون دخالت کاربر فعالیت می‌کند.

ویوینت (Vivint)‌ یکی از ارایه دهندگان سرویس‌های خانه‌ی هوشمند است. این شرکت امروز در نمایشگاه CES 2017 از اسکای (Sky)‌ رونمایی کرد. این دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی در صدد است تا در خانه‌های هوشمند تغییر شگرفی ایجاد کند. اسکای در کنار استفاده از الگوریتم یادگیری ماشین، اطلاعات و داده‌های لوازم خانگی هوشمند را نیز جمع‌آوری می‌کند و با شناسایی عادات رفتاری مالک برنامه‌‌ی مشخصی را برای نحوه‌ی کاری لوازم خانگی می‌ریزد تا علاوه بر رضایت و راحتی بیشتر مالکان، صرفه‌جویی بیشتری در مصرف انرژی انجام شود. این امکانات در اختیار تمامی کاربران سرویس‌های Vivint قرار خواهدگرفت.

سرویس ویوینت تفاوت‌های زیادی با نمونه‌های متداول فعلی دارد. این سرویس در نظر دارد تا همه‌ی اعمال را به صورت هوشمند انجام دهد و برخلاف پلتفرم‌های حاضر، نیازی به اعمال دستورات توسط مالک را نداشته باشد. این پلتفرم هوشمند از انواع مختلفی از سنسور‌های و دستگاه‌ها تشکیل شده است. یکپارچه‌سازی با دستگاه‌های نست و پشتیبانی از آمازون اکو از دیگر قابلیت‌های ویوینت است. قیمت آغازین این پلتفرم نیز ۹۹ است که البته باید بسته به تعداد دستگاه‌های هوشمند نصب شده، در سرویس این شرکت به صورت ماهیانه عضو شده و بین ۵۰ تا ۷۰ دلار را بپردازید. 

اسکای اطلاعات لازم را از سنسور‌های نصب شده دریافت می‌کند و بیشتر با عادات شما اعم از ساعات خواب و حضور و عدم حضور در منزل آشنا می‌شود. سپس این دستگاه قادر است مواردی مانند میزان نور، قفل‌ها و دمای منزل را تنظیم کند. البته این قابلیت در سنسور‌های نست نیز وجود دارد اما اسکای توانایی تعامل با طیف گسترده‌ای از انواع لوازم هوشمند را دارد. 

اسکای همچنین می‌تواند اعمال خود را توسط تایید کاربر از طریق اپلیکیشن ویوینت بهبود ببخشد. جرمی وارن مدیر بخش تکنولوژی ویوینت در خصوص اسکای گفت:

این سیستم توانایی یادگیری الگوهای مختلفی اعم از زمان خواب، را در چند روز و برخی دیگر از الگوها مانند ساعات کار افراد و خروج از منزل را طی چند هفته‌، دارد. 

امکان کنترل فعالیت‌های اسکای از طریق اپلیکیشن خانه‌ی هوشمند ویوینت وجود دارد. پشتیبانی این دستگاه از آمازون اکو نیز امکان کنترل آن را با دستورات صوتی فراهم کرده است. 

با این که واژه‌ی خانه‌ی هوشمند در چند سال اخیر بسیار شنیده شده است، اما شرکت‌های اندکی هستند که سرویس‌های واقعا هوشمند را ارایه کنند. عموم سرویس‌های موجود مانند کنترل‌های از راه دور لوازم مختلف خانه است. اما اسکای توانایی خودکار سازی بسیاری از این دسته از فعالیت‌ها را بدون دخالت کاربران دارند و به همین دلیل پتانسیل بالایی در ایجاد تغییرات شگرفت در پلتفرم‌های خانه‌ی هوشمند دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویوینت از پلتفرم خانه هوشمند با قابلیت یادگیری رفتار کاربران، رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..