تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکون D5600 قابلیت‌ های متعددی را برای عکاسان مبتدی به همراه دارد

نیکون دوربین رده‌ی ابتدایی D5600 را که پیش‌تر معرفی کرده بود، در معرض نمایش عموم قرار داد.

نیکون دوربین D5600 را در دو ماه پیش معرفی کرد. اما این دوربین اکنون در CES 2017 برای اولین بار در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است تا بتوانند توانایی‌های آن را بیازمایند. نیکون اعلام کرده است که فروش D5600 را در ماه جاری و با قیمت ۷۹۹ دلار با لنز کیت ۱۸-۵۵ آغاز می‌کند.

نیکون d5600

دوربین‌های DSLR رده‌ی ابتدایی، عموما جذابیت‌ها زیادی مانند انواع مخصوص عکاسان حرفه‌ای ندارند. اما D5600 توانایی‌هایی دارد که می‌تواند حتس عکاسان باتجربه را نیز به خود جلب کند.  از جمله بهترین قابلیت‌های این دوربین باید به SnapBridge اشاره کرد که امکان اتصال مداوم به گوشی هوشمند یا تبلت را از طریق اپلیکیشن SnapBridge فراهم می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن که برای دو پلتفرم اندروید و iOS‌ توسعه یافته می‌توان همواره گوشی هوشمند را به دوربین متصل نگه داشت. با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می‌توان به‌صورت آنی به انتقال تصاویر به گوشی هوشمند یا تبلت پرداخت، قابلیت آپلود کردن تصاویر در سرویس Nikon Image Space نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توان به ثبت اطلاعات کپی‌رایت تصویر پرداخته و روی آن کامنت گذاشت. همچنین باید به همگام‌سازی اطلاعاتی نظیر روز، زمان و مکان با گوشی اشاره کرد. با این اپلیکیشن می‌توان تصاویر را به‌صورت ریموت با وای‌فای نیز ثبت کرد.

نیکون d5600

به جز SnapBridge، نیکون D5600 تغییرات دیگری با D5500 که در رویداد CES 2015 معرفی شده بود، ندارد. این دوربین یک نمایشگر ۳.۲ اینچی ۱٫۰۳۷ میلیون نقطه از نوع LCD قرار دارد که می‌توان آن را در هر زاويه‌ای تنظیم کرد. با توجه به اینکه نمایشگر تعبیه‌شده روی D5600 لمسی است، می‌توان از آن برای اسکرول کردن بین تصاویر ثبت‌شده با پوشش کامل صفحه‌ی نمایش برای مشاهده‌ی تصاویر نیز استفاده کرد. با استفاده از کلید لمسی FN می‌توان حساسیت خودکار سنسور را فعال کرد.

نیکون در D5600 از وجود یک سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS با حساسیت سنسور ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ در کنار موتور پردازش تصاویر EXPEED 4 بهره می‌برد.

نیکون d5600

از جمله‌ سایر مشخصات فنی این دوربین باید به قابلیت ثبت ویدیوهای تایم‌لپس، ثبت تصاویر RAW از نوع ۱۴ بیتی، سیستم فوکوس خودکار ۳۹ نقطه‌ای و منظره‌یابی با پوشش ۹۵ درصدی منظره‌ی جلو و بزرگنمایی ۰.۸۲ برابری اشاره کرد. ضمنا فلش برای این دوربین به‌صورت پاپ‌آپ در نظر گرفته شده است. در صورت تصویربرداری پشت سر هم، دوربین قادر است با نرخ ۵ فریم در هر ثانیه به ثبت تصاویر پرداخته و ویدیو را نیز با رزولوشن فول اچ‌دی ثبت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکون D5600 قابلیت‌ های متعددی را برای عکاسان مبتدی به همراه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..