تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با نام Acer Predator 21 X معرفی شد

شرکت تایوانی ایسر یک نوع لپ‌تاپ گیمینگ با نام Predator 21 X مجهز به صفحه نمایش ۲۱ اینچی منحنی و نسل هفتم پردازنده اینتل موسوم به Core i7-7820HK  در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس معرفی کرد.

این لپ‌تاپ دارای فن‌های خنک کننده و کارت گرافیک دوگانه GeForce GTX 1080 از نوع SLI ساخت شرکت اینتل است که پنج فن خنک کننده، لوله‌های انتقال حرارت و سیستم ضد گرد و غبار ایسر دارد.

بنا بر آن چه ایسر می‌گوید صفحه نمایش لپ‌تاپ Predator 21 X مجهز به فن‌آوری ردیابی چشم Tobii و نیز صفحه نمایش منحنی با تکنولوژی NVIDIA G-SYNC است. صفحه کلید این لپ‌تاپ از نوع مکانیکی با شاسی‌های Cherry MX Brown است که مجهز به نور پسزمینه قابل کنترل است.

acer-predator-21-x_04

از دیگر مشخصات جدیدترین لپ‌تاپ شرکت ایسر باید از سیستم صوتی سه کاناله tweeter، midrange و woofer نام برد که صدایی با کیفیت Hi-Fi را از چهار اسپیکر (۲ اسپیکر tweeters و ۲ اسپیکر midrange) و نیز ۲ ساب‌ووفر برای تولید طیف وسیعی از صدا در اختیار کاربر می‌گذارد.

این لپ‌تاپ مجهز به رابط سخت‌افزاری تاندربولت به USB-C با حداکثر سرعت ۴۰ Gbps است. همچنین با سیستم Windows Hello کار می‌کند و بدون نیاز با رمزگذاری و با استفاده از تشخیص چهره قابل ایمن‌سازی است. در لپ‌تاپ Predator 21 X نرم‌افزار PredatorSense هم نصب شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا رابط کاربری مرکزی دستگاه شامل اورکلاکینگ، لایتینگ و فن کنترل را به میل و سلیقه خود شخصی‌سازی کند.

گذشته از این‌ها، شامل نرم‌افزاری موسوم به Xsplit Gamecaster است که کار کاربر را برای ریکورد و ادیت ویدئوها و همچنین پخش زنده برنامه از کانال‌های Youtube و Twitch آسان می‌کند.

لپ‌تاپ Predator 21 X از ماه فوریه در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه می‌شود.

fonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با نام Acer Predator 21 X معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..