تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای اعتماد سهامداران به هييت مديره بانک پاسارگاد

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک‌پاسارگاد در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۵، در محل مجتمع فرهنگی-ورزشی شهید بهشتی و با حضور بیش از ۸۸ درصد از صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش شمانيوز به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در این مجمع دکتر قاسمی به‌عنوان رییس جلسه، علی‌اکبر امین‌تفرشی و رفعت‌نژاد به‌عنوان ناظر و دکتر نعیمیان به عنوان منشی انتخاب و هیأت رییسه مجمع را تشکیل دادند.

بر اساس این خبر، در این مجمع که با دستور جلسه انتخاب اعضای هیأت‌مدیره بانک و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع است برگزار شد، سهامداران با اکثریت آراء به اعضای هیأت‌مدیره مورد تأیید بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران رأی اعتماد دادند و مهر تأییدی بر روند موفق فعالیت بانک‌پاسارگاد زدند.

به این ترتیب سیدکاظم میرولد، دکتر مجید قاسمی، احمد وادی‌دار، ذبیح‌الله خزایی، مصطفی بهشتی‌روی، کامران اختیار و علی‌اکبر امین‌تفرشی به عنوان اعضای هیأت‌مدیره بانک‌پاسارگاد انتخاب شدند.

گفتنی است در این جلسه به کلیه پرسش‌های سهامداران در خصوص روند فعالیت‌ها، به‌صورت کامل پاسخ داده‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای اعتماد سهامداران به هييت مديره بانک پاسارگاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..