تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگبارترین سرطان دنیا را به زانو در آورید

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمی سلیقه و حوصله در انتخاب مواد غذایی می‌تواند حتی شاخ سرطان را نیز بشکند.

سلول های سرطانی سینه در زنان

کارشناسان دانشگاه “بوخوم” در کشور آلمان به تازگی دریافتند مصرف خوراکی‌های تند و حاوی ادویه می تواند باعث وقفه در رشد سلول های سرطانی سینه در زنان شود.

در این تحقیق کارشناسان با اضافه کردن ماده اصلی تشکیل دهنده فلفل که “کپسایسین” نام دارد به تومورهای سرطانی، متوجه کندی رشد آنها شده‌اند. این کاهش رشد تومور سرطانی همچنین باعث کندی فرآیند گسترش سلول های سرطانی به سایر قسمت های بدن و بروز متاستاز می شود.

بر این اساس، کارشناسان توصیه می کنند افراد به ویژه مبتلایان به سرطان سینه یا افرادی که در خانواده و اقوام درجه یک آنها مورد ابتلا به این بیماری وجود دارد حتما در وعده های غذایی خود مصرف فلفل و ادویه‌جات تند را قرار دهند.کارشناسان اعتقاد دارند بوی تند فلفل و کپسایسین باعث نابودی سلول های سرطانی در مبتلایان می شود و نرخ ابتلا به این بیماری در کشورهایی که ادویه و فلفل در رژیم غذایی آنها وجود دارد پایین تر از سایر کشورها است.

همچنین مصرف فلفل می تواند باعث افزایش هورمون تستوسترون در مردها و افزایش شانس باروری در آنها و مبارزه با علائم پیری شود و کارشناسان مصرف این ماده غذایی مغذی را به آنها توصیه می کنند.

العالم

اخبار مرتبط:

علت ابتلا به سرطان سینه چیست

علائم و نشانه های سرطان سینه

آیا گذاشتن پروتز سینه باعث ایجاد سرطان سینه میشود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگبارترین سرطان دنیا را به زانو در آورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..