تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنجلینا جولی دوباره به حرفه بازیگری برگشت! تغییرات در زندگی آنجلینا پس از طلاق

آنجلینا جولی پس از جدایی از همسرش تصمیم های جدیدی در زندگی گرفته است و قصد دارد دوباره وارد حرفه بازیگری شود. آنجلینا جولی گویا قصد دارد در فیلم مالیفیسنت 2 دوباره ایفای نقش کند. نسخه اول این فیلم بسیار موفق بود.

بازیگری آنجلینا جولی پس از طلاق

نگارش فیلمنامه “مالیفیسنت 2” به قلم “لیندا ولورتون” آغاز شده و قرار است “آنجلینا جولی” با این فیلم بار دیگر به هالیوود باز گردد.

آنجلینا جولی دوباره به حرفه بازیگری برگشت! تغییرات در زندگی آنجلینا پس از طلاق

بنابر بر آخرین اخبار “لیندا ولورتون” نگارش نسخه دوم فیلم پر طرفدار “مالیفیسنت” را بر اساس رمان “زیبای خفته” شروع کرده است.

کمپانی والت دیزنی که در نسخه اول این فیلم با سود سرشاری مواجه شده بود، بار دیگر به سراغ “آنجلینا جولی” رفته تا برای بازی در نسخه دوم به وی پیشنهاد بدهد.

باید آنجلینا جولی که سال گذشته از عرصه بازیگری خداحافظی کرده و به کارگردانی روی آورده بود، می تواند عهدش را شکسته و به این عرصه باگردد یا نه.

سال گذشته سال پر حاشیه و درد سازی برای این بازیگر محبوب سینمای هالیوود محسوب می شود، از خداحافظی از هالیوود گرفته تا طلاق جنجالی وی از “برد پیت” باعث شد وی بیش از پیش در صدر حواشی هالیوود قرار گیرد.

الِ فاینیگ، جونو تمپل و برنتون ویس از دیگر بازیگرانی هستند که دیزنی مذارکرات اولیه خود با آنها را آغاز کرده است. البته این کمپانی هنوز نامی از کارگردان این فیلم را منتشر نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنجلینا جولی دوباره به حرفه بازیگری برگشت! تغییرات در زندگی آنجلینا پس از طلاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..