تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان جهانی تبلیغات به کمک جشنواره ملی تبلیغات ایران آمد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ماجد نماینده سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به تمایل مسئولان جشنواره ملی تبلیغات ایران به گسترده شدن دامنه فعالیت آن به خارج از کشور آمادگی این انجمن جهانی را برای هرگونه همکاری با جشنواره ملی تبلیغات ایران اعلام کرد.

به گفته وی و بر اساس این یاددشت تفاهم، کمیساریای عالی جهانی تبلیغات IAA برای تسهیل ارتباطات فی مابین نمایندگان خودش را در بخش های مختلف به جشنواره ملی تبلیغات معرفی خواهد کرد.

اعلام نظر مشورتی به ارزیابی عملکرد جشنواره منطبق با شاخص های IAA از جمله تعهدات سازمان جهانی تبلیغات به جشنواره یاد شده خواهد بود.

همچنین در این نشست مهرنوش شفیعی رئیس نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حمایت همه جانبه این انجمن از جشنواره برترین های تبلیغات نسبت به بین المللی شدن آن در دوره های آتی ابراز امیدواری کرد.

در این مراسم همچنین هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برترین های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات) در سخنانی امضای یادداشت تفاهم همکاری بین این جشنواره و سازمان جهانی تبلیغات را نشانه تمایل و همچنین پایبندی مسئولان این جشنواره به استانداردهای علمی و حرفه ای در زمینه هایی مانند داوری آثار عنوان کرد و گفت: این نه تنها وظیفه ما است بلکه رسالت و هدف ما نیز است که جشنواره را به شکلی حرفه ای و آکادمیک ارتقا دهیم.

وی با اشاره به تعیین هیئت منصفه، تعیین هیئت نظارت بر داوری و تعیین منشور اخلاقی داوری در دومین دوره جشنواره برترین های تبلیغات ایران آنها را از جمله اقداماتی برشمرد که با هدف ارتقا سطح حرفه ای این جشنواره برداشته شده است.

در پایان این برنامه یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان رئیس جشنواره برترین های تبلیغات ایران و رئیس نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات امضا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان جهانی تبلیغات به کمک جشنواره ملی تبلیغات ایران آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..