تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی پهلوانی چندین قرن در ایران قدمت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، در گزارش اتحادیه جهانی کشتی آمده است: «فدراسیون کشتی ایران با همکاری فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و اتحادیه جهانی، این مسابقات را برگزار کرد.»

در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه کشتی پهلوانی سبک مرتبط و به رسمیت شناخته شده اتحادیه جهانی است و در ایران چندین قرن قدمت دارد، آمده است: «این رقابت ها از رادیو و تلویزیون ایران پخش شد و ۳۵۰۰ تماشاگر نیز در سالن مسابقات حضور داشتند. استان خراسان که این مسابقات در آن برگزار شد زادگاه کشتی‌های سنتی از جمله کشتی با چوخه به عنوان یک ورزش محبوب است.»

مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در سه بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و جابر صادق زاده برای دومین بار متوالی قهرمان سنگین وزن شد. علیرضا حیدری که ریاست کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه جهانی را بر عهده دارد و عضو کمیسیون کشتی های سنتی اتحادیه جهانی است به همراه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در این مسابقات حضور داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی پهلوانی چندین قرن در ایران قدمت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..