تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت آیت الله شرعی در مدرسه علمیه سعدیه رامیان + تصاویر

ساعت: 17:12 منتشر شده در مورخ: 1395/10/15 شناسه خبر: 998317

مراسم بزرگداشت آیت الله شرعی، پیش از ظهر امروز، در مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازگل رامیان، مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان مراسم گرامیداشتی برای این عالم ربانی را با حضور حجت الاسلام طاهری موسس مدرسه علمیه سعدیه رامیان، اساتید و کادر مدرسه،طلاب، خیرین و مسئولین این شهر برگزار کرد.

حجت الاسلام «حسین طاهری» امام جمعه رامیان امام جمعه رامیان ضمن تسلیت در گذشت عالم بزرگ آیت الله محمد علی  شرعی موسس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص)گفت: مرگ عالم، رخنه اى است در اسلام که تا شب و روز در گردش است، هیچ چیز آن را نمى بندد.

وی با اشاره به فعالیت های مذهبی آن عالم بزرگ در قبل از انقلاب اظهار کرد:آیت الله شرعی در تمام دوران زندگی پر برکت خود در خدمت اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود و به عنوان بنیان گذار مدرسه رضویه فقیهانی همچون آیت الله شهید مطهری را تربیت و تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

موسس مدرسه علمیه سعدیه رامیان آیت الله شرعی را شخصیتی مبارز و انقلابی توصیف کردند و افزود: وی از سال 42 در کنار امام (ره) فعالیت مبارزاتی خود علیه حکومت ظالم پهلویی در ماجرای کاپیتولاسیون را آغاز کرد و در این مسیر دستگیر و زندانی شدند و نیز در  پیروزی انقلاب  و توسعه و گسترش آن نقش مهمی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب با رهنمودهای امام راحل، حوزه های علمیه خواهران را تاسیس کردند و ارزشمند ترین کارهای آن عالم بزرگ در پرونده افتخاراتشان است و همچنین رابط امام راحل(ره) با حوزه های علمیه بودند.

امام جمعه رامیان  با اشاره به اینکه وی پدر شهید نیز می باشند خاطرنشان کرد: آیت الله شرعی با تقدیم فرزند خود به اسلام و انقلاب دین خود را با عمل  کامل کردند.

قرائت قرآن توسط قاری برجسته محمد رضا بای و مداحی حجت الاسلام اسماعیل عجم اکرامی از دیگر برنامه های در این  مراسم بود.

 sharei1

 sharei2

 share3

 sharei4

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت آیت الله شرعی در مدرسه علمیه سعدیه رامیان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..