تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکون با همکاری شرکت Verily به مبارزه با مشکلات بینایی ناشی از دیابت می‌رود

دیابت بیماری خطرناک و پنهانی است که ازجمله عوارض و مشکلات جانبی آن می‌توان به مشکلات بینایی و حتی نابینایی اشاره کرد، اما با پیشرفت تکنولوژی می‌توان تا حدودی از این مشکلات بینایی ناشی از دیابت پیشگیری کرده و به تشخیص زودهنگام آن پرداخت.

شرکت مشهور نیکون که نام آن با تولید دوربین و تجهیزات مربوط به عکاسی گره‌خورده است از همکاری با شرکت Verily زیرمجموعه سلامت و تجهیزات سلامتی آلفابت برای تشخیص بیماری‌های چشمی مرتبط با دیابت خبر داده است. رتینوپاتی دیابتی و ورم شبکیه دو بیماری شایعی هستند که عامل اصلی آن‌ها دیابت بوده و منجر به نابینایی می‌شوند.

نیکون قرار است با امکانات عکس برداریش و Verily با فناوری‌های هوش مصنوعی خود با همکاری یکدیگر راه‌های تشخیص سریع این عارضه‌های بینایی دیابتی را گسترش دهند. با تشخیص سریع و به‌موقع این بیماری‌های چشمی، بیماران مبتلا به دیابت پیش از آنکه بینایی خود را به‌صورت کامل از دست دهند به پزشک مراجعه و درمان خواهند شد.

هرچند هنوز اطلاعات کامل‌تری از این همکاری منتشرنشده اما نیکون اعلام کرده است که با امکانات و فناوری‌های خود در آینده ارتباط بیشتری با حوزه چشم‌پزشکی خواهد داشت و به بیماران بیشتری کمک خواهد کرد. ما نیز امیدواریم که تکنولوژی بتواند به کمک علم پزشکی آمده و بتواند باری را از دوش پزکشان بردارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکون با همکاری شرکت Verily به مبارزه با مشکلات بینایی ناشی از دیابت می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..