تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی انضباطی در لیگ والیبال ایران، جهانی شد

درگیری در دیدار تیم های هاوش گنبد و شهرداری تبریز که به دلیل پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران متوقف شد، بازتاب جهانی داشت.

برخی سایت های ورزشی جهان گزارشی از بازی 2 تیم لیگ برتری هاوش گنبد و شهرداری تبریز را بر روی خروجی سایت های خود قرار دادند و فیلم و عکس از لحظه مصدومیت امیر حسینی را در سایت های خود منتشر کردند. درگیری و بی انضباطی در لیگ والیبال، جهانی شد

این در حالی است که بارها در لیگ والیبال ایران اینگونه اتفاقات رخ داده است و فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برتر نیز هنوز نتوانسته اند عوامل بازدارنده ای را برای این موضوع به کار گیرند.

اینگونه اتفاقات می تواند برای والیبال ایران که در حال رشد است اثرات منفی داشته باشد چرا که ایران می بایستی در رویداد های بزرگ میزبانی کند اما اتفاقاتی از این دست می تواند ثمره ای منفی در کارنامه والیبال ایران را به ثبت برساند.

منبع:باشگاه خبرنگاران





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی انضباطی در لیگ والیبال ایران، جهانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..