تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزارهای ماهواره ای گارمین، مفقود شدن را دشوار می‌کنند

شرکت گارمین دو ابزار ماهواره‌ای جدید +InReach SE و +InReach Explorer را معرفی کرده است که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای گردشگرها و توریست‌ها باشند.

کمپانی گارمین در نمایشگاه CES 2017 از دو دستگاه موبایل رونمایی کرد که برای گردشگران بین‌المللی و جهان‌گردان طراحی شده‌اند. هردو دستگاه +InReach SE و +InReach Explorer برای فراهم کردن پیام‌نگاری دوطرفه پوشش جهانی جی‌پی‌اس، از پوشش ماهواره‌ی ایریدیوم بهره می‌برند؛ پوششی که حاصل از تصاحب DeLorme توسط گارمین است.

+SE مدل پایین‌رده‌ی گارمین محسوب می‌شود؛ مدلی که در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ و با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. این مدل قابلیت‌هایی همچون هدایت جی‌پی‌اس «قطب به قطب»، پیام‌نگاری و هشدار GEOS SOS را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به شماره‌ی تلفن همراه، آدرس ایمیل یا هر دستگاه InReach‌ دیگر، صرف‌نظر از پوشش کنونی مخابراتی، پیغام متنی ارسال کنند.

مدل +Explorer در کنار تمام قابلیت‌های +SE، از نقشه‌های توپوگرافی DeLorme، قطب‌نمای دیجیتال داخلی، شتاب‌سنج و فرازسنج بارومتریک نیز بهره می‌برد. عمر باتری هرکدام از دو دستگاه یادشده، در حالت ردگیری فعال، ۱۰۰ ساعت و در حالت آماده‌به‌کار، ۳۰ روز است.

البته برای استفاده از قابلیت‌های یادشده، باید در شبکه‌ی ماهواره‌ی ایریدیوم عضو شوید؛ عضویت در این شبکه در دو حالت ماهانه‌ و سالانه امکان‌پذیر است. هزینه‌ی عضویت سالانه ۱۲ تا ۸۰ دلار در ماه (به انضمام هزینه‌ی فعال‌سازی) و طرح ماهانه نیز در مجموع می‌تواند هزینه‌ای معادل ۱۵ تا ۱۰۰ دلار در بر داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزارهای ماهواره ای گارمین، مفقود شدن را دشوار می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..