تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت فاجعه گلکسی نوت ۷ باتری نبوده است!؟

از قرار بررسی‌های سامسونگ در خصوص علت انفجارهای گوشی Galaxy Note 7 به پایان رسیده است و وقت‌اش شده تا این شرکت پرده از یافته‌ها و نتایج تحقیقات خود که از اواسط ماه جاری میلادی آغاز کرده بردارد.

به مدد اطلاعاتی که از گوشی Galaxy S8 به بیرون درز کرده تا حدودی می‌توان حدس زد که کدام قسمت‌های گزارشی که شرکت سامسونگ آماده انتشار کرده بیان نمی‌شود.

بر پایه آن چه که رسانه‌های کره‌ای درج کرده‌اند، گوشی ۵٫۷ اینچی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus 6 اینچی (که البته در حد شایعه است) هر دو به باتری‌هایی که در بخش Samsung SDI ساخته می‌شوند مجهز خواهند شد و این در حالی است که این نوع باتری شکست مفتضحانه گوشی Galaxy Note 7 را رقم زده است.

با توجه به این که معرفی گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus برای سامسونگ بسیار حایز اهمیت است، قاعدتا شما هم مثل هر کس دیگری انتظار دارید که سامسونگ دیگر نباید با به کارگیری چنین باتری‌هایی دوباره ریسک کند وگرنه در غیر این صورت حادثه گوشی Galaxy Note 7 نه تنها به پایان نخواهد رسید بلکه ممکن است تکرار نیز بشود اما رسانه‌های خبری کره در تحلیل‌های خود می‌گویند که مشکلات گوشی Galaxy Note 7 سامسونگ در اثر بروز نقص در راهکارهای این شرکت رخ داده است.

سامسونگ در نظر دارد تا در مجموعه جدید گوشی‌های خود یعنی Galaxy A در سال ۲۰۱۷ از باتری‌های ساخت خود استفاده کند که شامل‌ گوشی‌های A3، A5 و A7 است. در حقیقت، باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری گوشی Galaxy A7 تنها ۲۰ درصد ظرفیت بیشتر نسبت به باتری کار گذاشته شده در Galaxy Note 7 دارد و این در حالی است که امید و انتظار این بود که سامسونگ از باتری‌های متفاوتی بهره می‌گرفت حتی اگر به قیمت خرید از تولیدکنندگان دیگر تمام می‌شد تا به این وسیله جلوی تکرار فاجعه Galaxy Note 7 را بگیرد.

نکته آخر این که سامسونگ احتمالا در این ماه به ما خواهد گفت که عامل فاجعه فبلت‌هایGalaxy Note 7  باتری نبوده است و در این صورت علتی که این شرکت عنوان خواهد کرد واقعا شنیدنی و جالب توجه خواهد بود.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت فاجعه گلکسی نوت ۷ باتری نبوده است!؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..