تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ تاپ 9 هزار دلاری Acer در نمایشگاه ces2017

شرکت Acer با یکی از گرانترین لپ تاپ های مخصوص بازی پا به نمایشگاه ces 2017 گذاشت.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ایسر با یک لپ تاپ مخصوص بازی عجیب به نمایشگاه ces 2017 آمده است. نکاتی که بیشتر در مورد لپ تاپ Predator 21X جلب توجه می‌کند، قیمت و وزن آن است.لپ تاپ 9 هزار دلاری Acer در نمایشگاه ces2017 قیمت این محصول 8 هزار 999 دلار است  و وزنی حدود 8 کیلوگرم دارد.

البته باید گفت این وزن و قیمت بی حکمت نیست و این لپ تاپ مخصوص بازی دارای صفحه نمایش خمیده  21 اینچی  با دقت تصویر 2560 * 1080 پیکسل است. همچنین این لپ تاپ از 2 کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 1080 بهره می‌برد. پردازنده استفاده شده در این محصول از نوع Core i7 و  به وسیله 4 اسلات DDR4 میزان Ram آن نیز تا 64 گیگابایت قابل ارتقاست.

در کنار هارد 2 ترابایتی  یک حافظه  512 گیگاباتی پرسرعت SSD  نیز در این محصول تعبیه شده است.

ویژگی‌های دیگر این لپ تاپ  صفحه کلید به همراه نور پس زمینه و امکان شخصی سازی آن با تغییر ترکیب، تاچ پد قابل تبدیل به پد اعداد، 4 اسپیکر به همراه 2 ساب ووفر و نیز 5 فن خنک کننده  در کنار ظاهر مدرن و به نوعی نظامی آن است.

7/1

7/2

7/3

7/4

7/5

7/6

7/7



منبع: The Verge

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ تاپ 9 هزار دلاری Acer در نمایشگاه ces2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..