تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهکار کینگستون؛بالاترین ظرفیت فلش مموری در جهان

شرکت معتبر کینگستون از دو فلش مموری جدید 1 و 2 ترابایتی خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت کینگستون یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین تولید کنندگان حافظه در جهان با دست پر به نمایشگاه ces2017 پا گذاشته است.

بار ها از بالاترین ظرفیت هارد درایو ها و حافظه های SSD مطالبی شنیده اید. اما اگر مجبور باشیم حجم زیادی اطلاعات را در ابعاد کمی جابه جا کنیم با مشکل مواجه بودیم.
 
در حالی که تاکنون فلش مموری ها در محدوده گیگابایت  عرضه می شد ، شرکت کینگستون اقدام به نوآوری بزرگی کرده و از  دو فلش مموری یک و 2 ترابایتی خود رونمایی کرد.

شاهکار کینگستون ؛ بالاترین ظرفیت فلش مموری در جهان این سری فلش مموری که DataTraveler Ultimate GT نام دارد در دو ظرفیت 1TB و 2TB در نمایشگاه ces رونمایی شده است. این شرکت برای مقاومت بیشتر این فلش مموری از آلیاژ روی استفاده کرده است.
درگاه این فلش مموری نسخه USB 3.1  است و نسخه USB C در آن تعبیه نشده است. در نتیجه برای دستگاه هایی مانند برخی مک بوک ها که از این نسخه پشتبانی میکنند  باید از مبدل استفاده کرد.

این فلش مموری قرار است ما آینده میلادی (فوریه ) به بازار عرضه شود و با توجه به حجم بالای آن در ابعاد کوچک از هم اکنون باید قیمت بالایی برای آن متصور بود.

منبع: The Verge

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهکار کینگستون؛بالاترین ظرفیت فلش مموری در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..