تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دلخراش کودک پناهجوی روهینگایی یادآور کودک پناه‌جوی سوری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عکس دلخراش یک کودک روهینگایی منتشر شد که یادآور آیلان کردی کودک پناه‌جوی سوری است که آب دریا جسد وی را به سواحل ترکیه رانده بود.

به نوشته العربیه، این عکس کودک روهینگایی یک پسربچه 10 ماهه است که بر روی گل و لای ساحل رودخانه‌ی ناف در مرز بنگلادش و میانمار بر روی شکم افتاده و با امواج به کنار رودخانه رانده شده است.

ظلم و ستم و کشتار دولت میانمار علیه اقلیت مسلمان و تخریب خانه‌هایشان این افراد را مجبور کرده است به بنگلادش بگریزند که تعدادی از آن‌ها در راه غرق می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

http://fna.ir/ZEREK7



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دلخراش کودک پناهجوی روهینگایی یادآور کودک پناه‌جوی سوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..