تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر 46 نماینده به روحانی در مورد پرونده برادرش

متن این تذکرات به شرح زیر است:

* تذکر 46 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت برخورد با حسین فریدون و معرفی ایشان به قوه قضائیه جهت رسیدگی به اتهامات وی در زمینه فساد اقتصادی.

* علی وقفچی، داوود محمدی، بهمن طاهرخانی، بشیر خالقی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان، پاکستان، قزوین، خلخال و ابهر به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور: تسریع در تعیین تکلیف مشوق صادراتی برای هر کیلوگرم کشمش به مبلغ هزار تومان.

* زاهدی نماینده کرمان به وزیر اقتصاد و رئیس جمهور: توضیح علت عدم پرداخت هیچگونه یارانه به سازمان‌های اتوبوسرانی سراسر کشور با توجه به عدم توان حمایت شهرداری‌ها، همچنین به وزیر کشور: لزوم ساماندهی بهینه سرویس‌های عمومی حمل و نقل به ویژه اتوبوس های شرکت واحد برای جلوگیری از آلودگی هوا در شهرهای بزرگ.

*قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت عدم حل مشکلات فرهنگیان.

* منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد به وزیر راه و شهرسازی: توضیح علت سوء مدیریت در پایانه‌های استان کردستان به ویژه مرز رسمی باشماق مریوان.

* خجسته نماینده همدان به وزیر اقتصاد: توضیح علت گرانی‌های بی‌رویه خوراکی و اقلام و اجسام ضروری در کشور و عدم کنترل بازار.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر 46 نماینده به روحانی در مورد پرونده برادرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..